2013年5月7日 星期二

Shower in Perfume ^0^


嘩~呢支LUX沐浴乳咁大支既~
忌廉我咁大件坐係度都高過我!!!




忌廉大佬....唔好話你坐係度啦!!
史廸我企係度,支沐浴乳都到我下巴囉~~
我要增高!!!! XD



LUX(亮白細緻)沐浴乳唔止大支成1000ml
仲加入國際品質香氛!!!
由國際香氛專家跟LUX合作精心調配



香氛!!咁咪好香...聞下先 ^0^



LUX(亮白細緻)沐浴乳還特有3重亮白系統,
揉合巴西桑葉萃取,天然蜂蜜及桑珠按摩微粒




小懶貓喜歡瓶身上印有出廠日期




咁大支泵裝設計就最適合了



泵1泵亮白細緻沐浴乳
奇怪...又話係紫羅蘭香氛...怎嗅到檸檬清香?!
原來LUX香氛沐浴乳就好比香水一樣,有前調,中調和後調
檸檬清香味就是亮白細緻沐浴乳的前調



沐浴乳超級容易起泡,搓兩下便搓出豐盈泡泡
當泡泡温柔地跟身體接觸後,隨即投入紫羅蘭花香的懷抱



不過...亮白細緻沐浴乳加進的桑珠按摩微粒,
可温和去除角質死皮,所以建議直接用!



沖完涼抹乾身體後卻被柏木和麝香味環抱着~
用後沒有敏感,加入了蜂蜜成份所以一D都唔乾!
皮膚仲變得好滑,因為去掉角質嘛~~
LUX沐浴乳備有5款不同香氛氣味選擇
想知道邊款啱你?



依家FB有個小遊戲,調配你專屬的沐浴香氛
每個星期仲有抽獎,分分鐘可獲全年免費LUX沐浴乳啊
按以下連結玩下啦




小懶貓當然已經調配好啦 XD
LUX亮白細緻沐浴乳就最適合我!



LUX沐浴乳價錢大件夾抵食,三十多塊就有1000ml
而紫羅蘭香氛沖完涼還散發着香味...大概last倒3-4小時吧
最喜歡它每天都能温和去死皮而不傷皮膚.
洗後又不會乾巴巴,反而蠻滋潤~
確實是不錯的選擇!


就以上



歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

也可於FB / weibo 加我好友 ^0^


也歡迎瀏覧其他網址



沒有留言:

張貼留言